dimarts, 11 de desembre del 2012

EXCURSIÓ A OLOT: LA FAGEDA

El passat dijous 29 de novembre els nens i nenes de 3r i 4t,  juntament amb les seves mestres i professors, vam  anar a Olot. Allà vam visitar la cooperativa de iogurts La Fageda. Vam poder veure vaques, vedells, la sala de munyir i ens van explicar tot el procés que feien amb la llet fins que es transformava en iogurt, envasat, etiquetat i a punt per comercialitzar. Mmmmm, que en són de bons!

A la tarda vam endinsar-nos al Parc Natural de La Fageda d'en Jordà: arbres altíssims, fulles seques, roques volcàniques, ambient tranquil,... vam descobrir tot un ecosistema fantàstic en un entorn de tardor ple de color.
Mireu que bé ens ho vam passar!

13 comentaris:

Alba ha dit...

Va ser molt divertit i m'agradaria molt tornar.

Alex i J.Pablo ha dit...

Va ser molt divertit i m'agradaria molt tornar-hi.

Anass ha dit...

Aquesta excursió va ser molt i molt divertida

Mar ha dit...

Ens-ho vam pasar molt bé tots i vam veure vaques de la rasa frisona.in

Victor ha dit...

M'agradaria tornar-hi un altra vegada per jugar i mirar les vaques i també anar-hi a veure les pedres volcàniques a la fageda d'en Jordà.

Sandra i Aina ha dit...

En una foto en Toni sortia bocabadat i aquella foto ens ha fet riure molt.

geraldine ha dit...

La fageda d'en Jordà va ser la esperiència més divertida de la meva vida, perquè vaig poder tocar les vaques una altra vegada.

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt anar a la fageda, des de que hi vam anar-hi vull tornar-hi!!! M'agraden molt els iogurts de la fageda son superbons en vull molts més!!

Toni ha dit...

En aquella visita em va agradar molt visitar les vaques i els vedells, sobretot el iogurt de maduixa.

ainhoa i ivett ha dit...

Ens ha agradat molt aquesta excursió ens ho hem passat molt bé. Ens agradaria molt tornar.

Marcos ha dit...

M´agradad molt el iogur de llimona i vuldria a tornar a la Fageda d´en Jordà

Anònim ha dit...

M'ho he passat molt be a la fageda sobretot m'ha agradat el iogurt ,a per cert soc en Joan adeu!!!!

jOAN13 ha dit...

QUE GUAY MARTA